F. Comunicación. Marketing y Comunicación + Publicidad y Relaciones públicas. Planificación en medios publicitarios

This list contains 13 titles

Advertising media planning / Jack Z. Sissors, Lincoln Bumba.

Author(s): Sissors, Jack Zanville | Bumba, Lincoln.

Edition: 4th ed.Material type: Text Text; Format: print Publisher: Lincolnwood, Illinois : NTC Business books, 1994Availability: Copies available for loan: Biblioteca Campus Champagnat [Call number: CH/13136 A] (1).
Centrales de compra de medios / Francisco Javier Pérez-Latre.

Author(s): Pérez Latre, Francisco Javier.

Material type: Text Text; Format: print Publisher: Pamplona : EUNSA, D.L. 1995Availability: Copies available for loan: Biblioteca Campus Champagnat [Call number: CH/13163 A] (1).
Centrales por todos los medios / Clemente Ferrer Roselló.

Author(s): Ferrer Roselló, Clemente.

Material type: Text Text; Format: print Publisher: Madrid : Edimarco, D.L. 1994Availability: Copies available for loan: Biblioteca Campus Champagnat [Call number: CH/13161 A] (1).
EDS : Ebsco Discovery Servcices : descubridor o multibuscador de artículos y más

Material type: Continuing resource Continuing resource; Format: print available online remote Publisher: [España] : Ebsco [aproximadamente 2016]-Other title: Ebsco Discovery Servcices.Online access: Acceso restringido con credenciales UPSA  | Tutorial de ayuda  | Videotutorial  Availability: Available online at UPSA
El futuro de la comunicación : píldoras de publicidad, marketing y medios digitales / Agustín Medina

Author(s): Medina, Agustín [autor].

Material type: Text Text; Format: print ; Literary form: Not fiction Publisher: Madrid : Pirámide, Depósito Legal 2016Availability: Copies available for loan: Biblioteca Campus Champagnat [Call number: CH/13589] (1).
El uso de los medios de comunicación en marketing y publicidad / Emilio Martínez Ramos.

Author(s): Martínez Ramos, Emilio.

Material type: Text Text; Format: print Publisher: Torrejón de Ardoz : Akal, 1992Availability: Copies available for loan: Biblioteca Campus Champagnat [Call number: CH/13246 A] (1).
eLibro

Author(s): eLibro (Miami, Estados Unidos).

Material type: Continuing resource Continuing resource; Format: available online remote; Type of continuing resource: web site Publisher: Miami : eLibro, 1998-Other title: E-libro.Online access: Acceso con credenciales UPSA  | Manual de la App para las descargas  | Manual de uso de la plataforma online  Availability: Available online at UPSA
Fundamentos básicos de la gestión publicitaria en televisión / Eva Marina Reinares Lara, Pedro J. Reinares Lara.

Author(s): Reinares Lara, Eva María | Reinares Lara, Pedro.

Material type: Text Text Publisher: Madrid : ESIC, 2003Availability: Copies available for loan: Biblioteca Campus Champagnat [Call number: CH/14090 A] (1).
La investigación de audiencias en televisión : fundamentos estadísticos / Jordi A. Jauset.

Author(s): Jauset Berrocal, Jordi A.

Material type: Text Text; Format: print Publisher: Barcelona : Paidós, D.L. 2000Availability: Copies available for loan: Biblioteca Campus Champagnat [Call number: CH/75065 A] (2).
Manual de planificación de medios : todo lo que hay que saber para planificar correctamente los medios / Ma. Ángeles González Lobo y Enrique Carrero López.

Author(s): González Lobo, María Ángeles | Carrero López, Enrique.

Edition: 2a. ed. rev. y amp.Material type: Text Text; Format: print Publisher: Madrid : Esic, 1999Availability: Copies available for loan: Biblioteca Campus Champagnat [Call number: CH/13317 A] (1).
Planificación de medios de comunicación de masas / Marta Perlado Lamo de Espinosa.

Author(s): Perlado Lamo de Espinosa, Marta.

Material type: Text Text Publisher: Madrid : McGraw-Hill, D.L. 2006Availability: Copies available for loan: Biblioteca Campus Champagnat [Call number: CH/13942 A] (1).
Planificación y gestión de medios publicitarios / Francisco Javier Pérez-Latre.

Author(s): Pérez Latre, Francisco Javier.

Edition: 1a. ed.Material type: Text Text; Format: print Publisher: Barcelona : Ariel, 2000Availability: Copies available for loan: Biblioteca Campus Champagnat [Call number: CH/13348 A (2o. ejemp.)] (1).
Temas de investigación en medios publicitarios / J. Enrique Bigné, coordinador.

Author(s): Bigné Alcañiz, J. Enrique.

Material type: Text Text; Format: print Publisher: Madrid : Esic, 2000Availability: Copies available for loan: Biblioteca Campus Champagnat [Call number: CH/13384 A] (1).